niedziela 22 września 2019 imieniny Maurycego i Tomasza 1957 - Urodził się Nick Cave
Do końca roku pozostało: 0 dni
Język polski
Interaktywna mapa szkół
Język polski Historia WOS Sztuka (plastyka i muzyka) Języki obce Religia i etyka
Matematyka Fizyka i astronomia Chemia Biologia Przyroda Geografia Technika Informatyka
Przedmioty zawodowe WF Ścieżki edukacyjne Wychowanie przedszkolne Nauczanie zintegrowane Więcej
Archiwum

Wiersze na Dzień Nauczyciela

Kochany ekspercie, mam problem, pani od języka polskiego poprosiła mnie o znalezienie jakichś wierszy o "DNIU NAUCZYCIELA''. Szukałam, ale to na nic. Proszę o POMOC!

    Dziękuję za wszystko

Dzięki Tobie nauka to nie tylko ciężka praca
lecz także przyjemność
Dzięki Tobie odkrywam swoja wartość
Dzięki Tobie odkrywam, co potrafię robić najlepiej
i mogę robić to jeszcze lepiej
Dzięki Tobie pozbywam się strachu przed tym,
czego nie rozumiem, - i przekonuje się,
że jednak mogę to zrozumieć.
Dziękuje Ci, że jesteś osobą, której mogę zaufać
i do której mogę się zwrócić, gdy życie staje się trudne.
Dziękuje Ci za rozwiązywanie zawiłych problemów...
 
    Otwierasz przed nami drzwi

Kiedy mówisz nam o tych mądrych,
dobrych i inteligentnych
o filozofach, wynalazcach i marzycielach
o ludziach
którzy zmieniają oblicze świata
zawsze nam przypominasz,
że także oni kiedyś byli dziećmi
i musieli się wszystkiego uczyć
To daje nam siłę do próbowania.
 
    Szkolna oaza spokoju
Jakikolwiek chaos
nie panowałby na zewnątrz -
wiedzieliśmy, że w Twojej klasie
znajdziemy porządek,
sprawiedliwość i możliwość nauki
i tolerancję
i śmiech
i fascynację.
Najważniejszą rzeczą, jakiej nas uczysz, jest to,
że wszyscy jesteśmy sobie potrzebni.
 
    Lubię nauczycieli...
...którzy piszą wyraźnie na tablicy;
którzy potrafią się przyznać do popełnionego błędu;
którzy czytają nasze opowiadania
z podziałem na role;
którym nie przeszkadza to,
że fałszujemy - jeśli tylko śpiewanie
sprawia nam przyjemność;
(...)
...którzy rozumieją, że czegoś nie rozumiem...
 
autorką tych tekstów jest Pam Brown, ukazały się w książeczce pt."Wyjątkowemu nauczycielowi...", Exeley, New york, UK, 2000




Komentarze + Dodaj komentarz
  • taa, henryk (odpowiedzi: 0)
  • supcio wogóle nie pomogło
  • rocznice ślubu, karolina124 (odpowiedzi: 0)
  • 1 - papierowa 2 - bawełniana (niektóre źródła podają odwrotną kolejność pierwszych dwóch rocznic) 3 - skórzana 4 - kwiatowa lub owocowa 5 - drewniana 6 - cukrowa lub żelazna 7 - wełniana lub miedziana 8 - spiżowa, brązowa lub blaszana 9 - gliniana lub generalska 10 - cynowa lub aluminiowa 11 - stalowa 12 - płócienna, jedwabna lub lniana 13 - koronkowa 14 - kości słoniowej 15 - kryształowa lub szklana 20 - porcelanowa 25 - srebrna 30 - perłowa 35 - koralowa 40 - rubinowa 45 - szafirowa 50 - złota 55 - szmaragdowa lub platynowa 60 - diamentowa 65 - żelazna 70 - kamienna 75 - brylantowa 80 - dębowa
  • --, Mii (odpowiedzi: 0)
  • Pomogłeś mi ale tylko troszke! Nie napisałeś czym się różnią:(
  • do krytyka, tamagotchi (odpowiedzi: 0)
  • Nie piszemy ani "tom", ani "tą", tylko "tę stronę".
  • zadanie, ja (odpowiedzi: 0)
  • jest cooooooooooooooooooooool
  • rtrteytry, kozackoxd (odpowiedzi: 0)
  • czy ktos zna jakas stronke z opisem sytuacji dotyczacego pobytu juranda w szczytnie ? bardzo bylabym wdzieczna za pomoc x DDD
  • miecz, karolina (odpowiedzi: 2)
  • ludzie czy wy oszaleli? ja szukam jak sie nazywa miecz kogoś z zemsty a.fredry!
  • Szkoda mi ci , AnxXx (odpowiedzi: 0)
  • Hahaha----> (zal)ty naprawde jesteś zal skoro piszesz wzrotke kto cie uczy polskiego? <lol>
  • zal, krecik (odpowiedzi: 2)
  • wezcie sie nauczcie pisac wzrotke zamiast zwrotkę zal
  • ;**, Martucha;** (odpowiedzi: 0)
  • Dziekuje za te definicje byłami potrzebna ;)) Dzieki;**
  • yyy, yyy (odpowiedzi: 0)
  • Ehem , praca jest git ale mi potrzebna jest odp na to pyt.: Jak rozumiesz ostatnia wzrotkę z wiersza ?
  • lol, Krytyk ;/ (odpowiedzi: 0)
  • Haha mógłbyś popracować nad pisownią ! pisze się tą a nie tom ! ;/ lol
  • to jest super strona, marcinxD (odpowiedzi: 0)
  • nigdzie tego niebyło kolega mi polecił tom strone.xD
  • ufff:D, zołza (odpowiedzi: 0)
  • nigdzie w necie tego nie ma!dobrze że tu jest:)thx:*
  • drzewo..., Ewelina Kr (odpowiedzi: 0)
  • fajna praca, mnie tez interesuje drzewo genealogiczne rodziny Bohatyrowiczów ale wogóle nie widzę pokrewieństwa z Korczyńskimi,moze jest ktos w stanie mi to wyjasnic?była bym wdzięczna
 
Nasi partnerzy:
MEN SchoolNet eTwinning Związek Powiatów Polskich PCSS
Cisco OFEK Przyjazna Szkoła Fundacja Junior FIO CEO
Parafiada net PR Orange IMAX Cinema City WSP TWP
IMAGE PPI-ETC ArcaVir Master Solution Device


Projekt Polski Portal Edukacyjny Interkl@sa
powstał i był realizowany w latach 2000-2011 dzięki wsparciu
Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".


Pytania i uwagi: portal@interklasa.pl

Regulamin portalu /  Polityka prywatności /  Ochrona własności intelektualnej /  Zasady korzystania / 
Wyłączenie odpowiedzialności /  Biuro prasowe /  Zasady współpracy /  Redakcja /  Kontakt

Przejdź na stronę ucznia Przejdź na stronę nauczyciela Przejdź na stronę rodzica Certyfikat sieciaki.pl Przyjazna strona kidprotect.pl