środa 22 listopada 2017 imieniny Cecylii i Marka 1963 - Zamach na Johna Kennedy’ego
Do końca roku pozostało: 0 dni
Matematyka
Interaktywna mapa szkół
Język polski Historia WOS Sztuka (plastyka i muzyka) Języki obce Religia i etyka
Matematyka Fizyka i astronomia Chemia Biologia Przyroda Geografia Technika Informatyka
Przedmioty zawodowe WF Ścieżki edukacyjne Wychowanie przedszkolne Nauczanie zintegrowane Więcej
Tangram - układanka matematyczna

Zasady gry

Tangram - układanka matematyczna

Na początku gry uczestnik "dostaje" kształt, narysowany cienką czarną linią, który ma ułożyć z dostępnych figur geometrycznych.

Różnokolorowe trójkąty i czworokąty znajdują się w prawym górnym rogu gry. Każdą z tych figur gracz może przesunąć myszką (przytrzymując lewy klawisz myszki) lub obrócić naciskając przycisk w kolorze wybranej figury (przyciski umieszczone są poniżej wypełnianego kształtu).

Po wypełnieniu wylosowanego kształtu gracz może przejść do następnego zadania klikając na szare kółeczka pozwalająca na poruszanie się pomiędzy planszami.

Miłej zabawy!





Autor: Sławomir Gruca
nauczyciel matematyki w gimnazjum

Komentarze + Dodaj komentarz
  • odpowiedż, misiu (odpowiedzi: 0)
  • nawet fajne
  • poprostu nuda, paula170501 (odpowiedzi: 0)
  • nic ujęć nic dodać poprostu nuda nic się nie udaje nawet nie ma fajnego sygnału gdy ktoś dobrze ułoży
  • poprostu nuda, nnikt (odpowiedzi: 0)
  • nudne banalne i doniczego trójkaty nie stykają się ze sobą TO POPROSTU NUDA
  • 6klasa, wiciu (odpowiedzi: 0)
  • pozdro od wicia:D
  • Pfff, nie znasz (odpowiedzi: 0)
  • głupia ta gra!!
  • Hej, Patika (odpowiedzi: 0)
  • fajna jest ten test taki nudnyy!!!:) ale fajny kocham was!!:)
  • kasia, esyta (odpowiedzi: 0)
  • to fajna graknapi
  • głupia, Agata (odpowiedzi: 0)
  • ja mam 9 lat to dla 3 latków
  • jul, paulina (odpowiedzi: 0)
  • nudy
  • ÓŁĄŚŻ, EG (odpowiedzi: 0)
  • BANAŁ KOMPLETNIE I KONIEC
  • :), ktoś (odpowiedzi: 0)
  • to jest super !!!
  • elo elo 3 5 0, Bociu (odpowiedzi: 0)
  • fajne bardzo nam sie podoba szkoła sp radżiądz
  • TO, neznany (odpowiedzi: 0)
  • to jest takie łatwe
  • fajne, ale, sose (odpowiedzi: 0)
  • podobne polecam na stronie: www.pabich.interklasa.pl Tam wiadomo do czego to słuzy
  • beznadziejna gra, fabian (odpowiedzi: 0)
  • głupio
  • hh, hh (odpowiedzi: 1)
  • a mi sie nudzi
  • Pffffff.... ;P, 11-latka, (odpowiedzi: 0)
  • Siemkaa.... Powiem wam jedno: Mam 11lat i nawet jak na mnie ta gra jest nudna;p Może i trochę się z tego lepiej myśli , ale ludzie!! Po co komu takie KITY WCIASKAĆ? Hah... Proste! Do przedszkola z tymmm!!!!
  • zabawne, ZABAWNE (odpowiedzi: 0)
  • takie sobie ala jaK ktoś to lubi...ZABAWNE
  • superrrrrrrrrr, twilght (odpowiedzi: 0)
  • Ta gra jest poprostu świetna bardzo mi się podoba i wcale mi się nie nudzi.
  • good, vampire (odpowiedzi: 0)
  • ta gra jest całkiem fajna
  • FAJNE, WACEK (odpowiedzi: 0)
  • NUDY... :(
  • klocuszki, DragonBreaker (odpowiedzi: 0)
  • gra ogólnie fajna, ale nie za bardzo ją kminie... o co chodzi z tymi klockami ??? W przyszłości mam zamiar zakupić pacca do tej gry :D będziemy robić inne, równie ciekawe questy :D ciekaw jestem jak wygląda tutaj boss :D
  • bosko, świnka Peppa (odpowiedzi: 1)
  • klocek wypad mi poza ekran a mam 45 calowy monitor i strasznie się zacina i was nie lubie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ty administratorże wypchaj się
  • ją ziomki, zimal (odpowiedzi: 0)
  • nawet fajna ta gra ale mam pare zastrzerżeń linie są nie równe i kwadraty są za małe ale super jest grać ze stoperem mój rekord to 3:43.5 minut
  • bomba, twinki winki (odpowiedzi: 0)
  • "super" gra naprawdę polecam dla każdej świnki nudzącej sie w oborze
  • Łatwizna, Kinga93 (odpowiedzi: 0)
  • Proste, proste i jeszcze raz proste;)
  • tangram, Agnieszka Maciołek (odpowiedzi: 2)
  • to jest trudne
  • <wow>, ANETKA (odpowiedzi: 0)
  • co za nudy :/ mogli by dać coś fajniejszego !!!
  • tangramy, Maksimum (odpowiedzi: 0)
  • gra taka sobie bardziej dla kujonów , a nie dla ???.pozatym mi sie podoba
  • matematyka, sylwek kuczkowski (odpowiedzi: 0)
  • to jest bardzo łatwe a nie jak w sie z tym trudzicie
  • Tangramy, Kamilo (odpowiedzi: 0)
  • Fajna gra relaksuje ludzi
  • haj, pici (odpowiedzi: 0)
  • Haj ta gra jest do kitu
  • ..., anonimowy (odpowiedzi: 0)
  • ale macie zabawe...
  • GRA, Cobra 11 (odpowiedzi: 0)
  • Bardzo fajna logiczna gierka
  • ccc, mona (odpowiedzi: 0)
  • łatwe i nudneeee
  • fajna zabawa, ania (odpowiedzi: 0)
  • DLA DZIECI I RODZICÓW
  • hej , Jaro (odpowiedzi: 0)
  • jestem fanem tej gry i chciał bym prośic o wiecej takich zagadek
 
Nasi partnerzy:
MEN SchoolNet eTwinning Związek Powiatów Polskich PCSS
Cisco OFEK Przyjazna Szkoła Fundacja Junior FIO CEO
Parafiada net PR Orange IMAX Cinema City WSP TWP
IMAGE PPI-ETC ArcaVir Master Solution Device


Projekt Polski Portal Edukacyjny Interkl@sa
powstał i był realizowany w latach 2000-2011 dzięki wsparciu
Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".


Pytania i uwagi: portal@interklasa.pl

Regulamin portalu /  Polityka prywatności /  Ochrona własności intelektualnej /  Zasady korzystania / 
Wyłączenie odpowiedzialności /  Biuro prasowe /  Zasady współpracy /  Redakcja /  Kontakt

Przejdź na stronę ucznia Przejdź na stronę nauczyciela Przejdź na stronę rodzica Certyfikat sieciaki.pl Przyjazna strona kidprotect.pl