środa 22 sierpnia 2018 imieniny Cezarego i Zygfryda 1584 - Zmarł Jan Kochanowski
Do końca roku pozostało: 0 dni
Rodzic
Interaktywna mapa szkół
Język polski Historia WOS Sztuka (plastyka i muzyka) Języki obce Religia i etyka
Matematyka Fizyka i astronomia Chemia Biologia Przyroda Geografia Technika Informatyka
Przedmioty zawodowe WF Ścieżki edukacyjne Wychowanie przedszkolne Nauczanie zintegrowane Więcej
Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby z nami rozmawiały

O książce

Adele Faber, Elaine Mazlish

Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały, jak słuchać, żeby z nami rozmawiały

Po kilkunastu latach autorki bestsellerowej serii "Jak mówić..." wracają do swoich czytelników bogatsze w rodzicielskie doświadczenia z rozwiązaniem problemów wychowawczych typowych dla "buntowniczego" okresu dorastania.

W swojej nowej książce autorki poruszają typowe problemy wieku dorastania, piszą o zagubieniu, o pragnieniu akceptacji, o młodzieńczym buncie, przekorze i potrzebie decydowania o sobie, jaką odczuwają prawie wszystkie nastolatki. Poruszają także kwestie związane ze zmianami obyczajowymi, przedwczesnym zainteresowaniem seksem, łatwym dostępem do narkotyków, niebezpieczeństwami związanymi z szerokim dostępem do mediów.

Książka powstała na podstawie wielu zajęć i spotkań, jakie autorki przeprowadziły z nastolatkami i ich rodzicami.





Autor: Wydawnictwo Media Rodzina
Komentarze + Dodaj komentarz
  • mądre słowa, Ula (odpowiedzi: 0)
  • Książka jest super. Trzeba przeczytać i pomalutku wprowadzać w życie porady autorek, są naprawdę skuteczne! mam najwspanialszą córkę na świecie!
  • Słowa, słowa, słowa ....., Ona17 (odpowiedzi: 0)
  • Mądry artykuł, ale to tylko słowa... Nie ma na co liczyć. Dorośli się nie zmienią, a młodzież nadal jest, była i będzie 'klasyfikowana'. Grupa I- oczekiwani potomkowie Chwała im....<ukłon> grupa dzieci idealnych, pięknych, mądrych, POSŁUSZNYCH! Spełniających marzenia rodziców. Najlepiej by było jeśli uznawali tylko wyższość rodziców, nie wyrażali swojego zdania. Zawsze przyznawali im racje. Grupa II - czarne owce uznawana za margines społeczny. Źli, nie dobrzy, nie zasługujący na szanse, od losu, od ludzi, od rodziców. To oni ''wyrosną na morderców, złodziejów, itd Młodzież nie rozsądna, bez ambicji... BUNTOWNICY ! tak... tylko szkoda, że nie ma im kto pomóc i są z góry przekreślani przez innych... Grupa III-średniacy długo by opisywać... to wszyscy pozostali... łącznie ze mną... Generalnie i tak większość będzie miała w nosie co tutaj napisze.
 
Nasi partnerzy:
MEN SchoolNet eTwinning Związek Powiatów Polskich PCSS
Cisco OFEK Przyjazna Szkoła Fundacja Junior FIO CEO
Parafiada net PR Orange IMAX Cinema City WSP TWP
IMAGE PPI-ETC ArcaVir Master Solution Device


Projekt Polski Portal Edukacyjny Interkl@sa
powstał i był realizowany w latach 2000-2011 dzięki wsparciu
Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".


Pytania i uwagi: portal@interklasa.pl

Regulamin portalu /  Polityka prywatności /  Ochrona własności intelektualnej /  Zasady korzystania / 
Wyłączenie odpowiedzialności /  Biuro prasowe /  Zasady współpracy /  Redakcja /  Kontakt

Przejdź na stronę ucznia Przejdź na stronę nauczyciela Przejdź na stronę rodzica Certyfikat sieciaki.pl Przyjazna strona kidprotect.pl