sobota 27 lutego 2021 imieniny Anastazji i Gabriela 1933 - Pożar Reichstagu
Do końca roku pozostało: 0 dni
Wychowanie fizyczne
Interaktywna mapa szkół
Język polski Historia WOS Sztuka (plastyka i muzyka) Języki obce Religia i etyka
Matematyka Fizyka i astronomia Chemia Biologia Przyroda Geografia Technika Informatyka
Przedmioty zawodowe WF Ścieżki edukacyjne Wychowanie przedszkolne Nauczanie zintegrowane Więcej
Przygotowanie choreografii na szkolne zawody aerobiku

Układ choreograficzny

Układ choreograficzny

Podstawą konstrukcji układu jest regulamin zawodów. Wymienia on obowiązkowe elementy, które musi zawierać kompozycja oraz ile razy należy je powtórzyć. W naszym układzie choreograficznym znajdą się:

  • dwie "pompki" - ugięcia i wyprosty ramion oburącz w podporze leżąc przodem lub w klęku, które należy wykonać bokiem do frontu,

  • cztery "brzuszki" - ćwiczenia kształtujące mięśnie brzucha - z leżenia tyłem nogi ugięte, unoszenie górnej części tułowia i głowy, każdy "brzuszek" musi być wykonany z inną pracą ramion, praca nóg - dowolna, wykonujemy je również w ustawieniu bokiem do frontu,

  • cztery "pajace" - każdy z inną pracą rąk należy wykonać je w ustawieniu przodem do frontu,

  • jeden element równoważny - wytrzymany przez 2 sekundy,

  • element zwinnościowo-akrobatyczny - jeden do wyboru z przewrotów, przerzutów, przetoczeń przez plecy,

  • zmiany ustawienia zespołu - minimum sześć razy.
  • Wszystkie elementy powinny być połączone różnego rodzaju krokami tanecznymi, podskokami, obrotami, formami ćwiczeń kształtujących z różną pracą rąk. Zaliczenie wykonania elementu obowiązkowego następuje, gdy każdy zawodnik wykona go prawidłowo i jednocześnie. Regulamin nie określa natomiast, jakie elementy są niedozwolone.
    Przystępujemy do omówienia z uczniami techniki poszczególnych ćwiczeń obowiązkowych, określamy sposób pracy ramion i nóg, który należy do nich dodać. Następnie uczymy się w sposób indywidualny i zespołowy poprawnie wykonywać wszystkie te elementy. Konieczne jest werbalne rozliczanie każdego ćwiczenia na: raz – i; dwa – i; trzy – i; cztery – i;, tak aby było wiadomo, jaki ruch należy wykonać w danym momencie.





    Autor: Alina Słupska
    Komentarze + Dodaj komentarz
    • cuda istnieja, julita falecka krajewski (odpowiedzi: 0)
    • kochana Alinko,dzisiaj najszczesliwszy dzien w moin zyciu.szukam Cie juz tyle dni ile sie nie widzialysmy!telefon,ktory mialam od ciebie w ogole nie funkcjonowal.nie wiem czemz dopiero dzisiaj wpadlam na te myslposzukac cie wprzez google.matko jak sie ucieszylam.wybacz,ze tresc nie dotyczy komentarza,ale jeszcze nic nie przeczytalam.liczyl sie twoj podpis:Autor Alina slupska.no,pojde spac cala w skowronkach bo mam nadzieje ,ze znajdziesz sekunde,icosik tam wystukasz do mnie.sciskam.calusy dla ciebie i rodzinki.Pa,Julita
     
    Nasi partnerzy:
    MEN SchoolNet eTwinning Związek Powiatów Polskich PCSS
    Cisco OFEK Przyjazna Szkoła Fundacja Junior FIO CEO
    Parafiada net PR Orange IMAX Cinema City WSP TWP
    IMAGE PPI-ETC ArcaVir Master Solution Device


    Projekt Polski Portal Edukacyjny Interkl@sa
    powstał i był realizowany w latach 2000-2011 dzięki wsparciu
    Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".


    Pytania i uwagi: portal@interklasa.pl

    Regulamin portalu /  Polityka prywatności /  Ochrona własności intelektualnej /  Zasady korzystania / 
    Wyłączenie odpowiedzialności /  Biuro prasowe /  Zasady współpracy /  Redakcja /  Kontakt

    Przejdź na stronę ucznia Przejdź na stronę nauczyciela Przejdź na stronę rodzica Certyfikat sieciaki.pl Przyjazna strona kidprotect.pl